2009. június 12., péntek

Warm Up, fűszerezve

Ez itt most alant BM érdeme, de neki jelen pillanatban még nincs meg a regelt profilja, ezért én teszem fel, de hamarosan rendezzük sorainkat, és akkor nem lesznek ilyen "malőrök", ál-plágiumok.. . :)

2009.03.17.
Akkor volt amikor készültük megismételni az első kitűnően sikeredett Hidasi zsúrt amin véglegesen kialakult a poliszunk magjának ötösfogata, és sajnos nem volt biztos hogy mindannyian ott tudunk lenni újra de én mégiscsak nagyon vártam és készültem rá ezerrel. Szóval akkor, a Warm Up jegyében - és annak az elméletnek a jegyében amit még Teki Mesterrel alakítottunk ki 2008 – ban amikor az eddigi emlékezetem szerinti legfajintosabb zsúrokat csináltuk- szóval ennek a Warm Up filozófiának a jegyében miszerint minden nagy mulatságot be kell vezetni valahogy – elmentem egyedül – mert mindenki a poliszból elfoglalt volt és kicsit magamra maradtam a kibaszott cigányfalu Budapesten és nem volt senki akivel megoszthattam volna az érzéseimet – elmentem vagy inkább eljutottam végre Ferenczi György és a Rackajam koncertjére a Szimpla Kertbe. És egyszerűen nagyon nagyon sajnáltam miközben hallgattam az „Izzik a galagonyát” - hogy nem volt ott senki, akinek a nyakába ugorhattam volna vagy bevághattam volna vele egy fél pálinkát és mesélhettem volna neki muterról aki helyenként annyi bort meg tudott inni fél óra alatt, hogy teljesen elnehezült a teste és tehetetlen tömegként alig lehetett felrakni az ágyra, mégis ő volt az első aki olvasott nekem Weöres Sándor verseket még pici gyerek koromban… és nagyon sajnáltam hogy nincs ott a szőke aranyos gödröcskével a szája körül mosolygó lány a szemben lévő asztaltól akit minden nap látok magam előtt és csak ábrándozok a fehér pulóver alatt feszülő melleiről, vagy a vörös hajú neohippi lány, akinek egy pillantása elvisz másodpercek alatt a legtávolabbi pusztába a betyárok közé…. Szóval akkora hatalmas zenét produkáltak ezek a fiúk hogy hihetetlen… úgy kenték vágták a bluest és annyira a vérükben volt a funky meg a cigányzene és a totális magyar zenei nyelv, hogy képesek voltak betyár - blues ritmusban játszani az „Izzik a galagonyát” Weöres Sándortól és Ferenczi bele tudta énekelni a nóta közepébe a Foxy Lady- t és képesek voltak eljutni a Villa Negrától egészen az Alföld közepéig… Ezen az estén nagyon nagyot varázsoltak a zenészek elvitték Sobri Jóskát a távoli New Orleansba és leültették a Missisipi partjára bluest énekelni, aztán meg beavatták Muddy Waterst és Bob Marley - t a Rózsa Sándor csapatjába és megtanították őket fokossal küzdeni és ólomgolyókkal fűzött karikással kergetni a szerbeket. Mondjuk ezek a tengerentúli fiúk hibátlanul jó tanítványok voltak, mert kegyetlenül érezték a ritmust, tudták mikor és hogyan kell ütemre felemelni két kézzel fogva a fokos nyelét hogy kivédjék a kardcsapást és tudták hogyan kell ezután villámgyorsan odavágni a térdre és aztán hogyan kell vállal a földre lökni az ellenfelet és a torkára szorítani a fokos élét… mert hát ezek a tengerentúli fiúk mind befértek volna a Sándor vagy a Sobri csapatjába. Aztán most, valahol a hatalmas Budapest közepén heverő virtuális csárda szegletében az összes bandatagok, az óceán túlsó partjáról és a közeli Alföldről és a még közelebbi Bakonyból, mind összejöttek, találkoztak a türelmetlen Petőfivel és a misztikus Weöres Sándorral aztán már kész is volt a ritmusra éledő sámánfűszer ami felnyitotta a lelkeket és beoltotta határtalan optimizmussal és derűvel. A fűszer megmutatta, hogy rettenetesen küzdhet és bármit csinálhat velünk Babilon, ezek a nagyságok ebben a virtuális csárdában mindig velünk lesznek és mindig képesek megtölteni a szívünket csodával. Mindig képesek lesznek elérni azt, hogy ne csak arra éledjen fel bennünk a vágy, hogy ajánlatot tegyünk a szemben ülő gödröcskével a szája körül mosolygó szőke lánynak, miszerint nagyszerű volna elvonulni egy csendes szállodába például, hanem arra is, hogy elmeséljük neki a fél életünket két korsó sör mellett a szálloda halljában, miközben összebarátkozunk a vendégekkel és megbeszéljük velük hogy milyen kegyetlen nagy játékos volt Maradona és hogy milyen jó szövetségi kapitány lett belőle. És nem csak egyszerűen szeretkeznénk a gödröcskés lánnyal nyakló nélkül, hanem mielőtt egyáltalán megcsókoltuk volna szívesen vásárolnánk ettől a fűszer által keltett vágytól vezérelve valamilyen drága és illatos és igen ritka olajat amivel végigsimogatnánk a gödröcskével mosolygó lány egész testét és utána szívesen felfedeznénk az összes titkot rajta a nyelvünkkel, az ajkainkkal az ujjainkkal és egyáltalán mindenünkkel ami érez, kezdve a nagylábujjától, aztán elhaladva a legfinomabb és legerotikusabb egyben legmocskosabb testnyílásain át egészen a füle tövéig ahol érezni a gödröcskével mosolygó lány testéből áradó nagyszerű illatot, amit ez a drága és ritka olaj csak kihangsúlyoz, de nem takar el vagy nem változtat meg, és csak ekkor ezek után jutnánk el addig hogy egyáltalán megcsókoljuk..
Szóval nagy dolgokat tudott felrobbantani ez a kis titkos fűszer, amiből elhintettek egy kicsit a zenészek ott abban virtuális csárdában…
Az már az én bajom volt hogy sajnos a Fővezérnek szinte biztos, hogy soha nem fogom tudni megmutatni ezt a fűszert és mindig csakis egyedül kell majd keresgélnem azt a virtuális csárdát ahol a pult alatt van még belőle…
De nem keseredtem el ott volt nekem Hidas, Hidason és a cimboráimban megtaláltam a fűszer nyomait, bíztam benne hogy sikerül a mulatság és leénekeljük Babilont akárcsak Ferenczi meg a zenészei ott azon az estén…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése